Ansvar

Som en blivande bloggare och "Mitt i livet! minister så har jag ett ansvar. Ansvar att sprida den osminkade, icke objektiva sanningen!

Sanning 1: Att uppfostra barn är en litet helvete...
Sanning 2: Jag snusar, tragiskt men icke destomindre sant.
Sanning 3: Det är förbaskat svårt att hitta en bra, billig häst!
Sanning 4: Jag har ett översocialt arbete och är därför rätt osocial privat.
Sanning 5: Jag vill för mycket, orkar för lite.
Sanning 6: Har krockat med den numera berömda väggen, inte mindre än två gånger!
Sanning 7: Sorg går aldrig över, men förändras.
Sanning 8: Är en tillfrisknande shoppoholic!
Sanning 9: Gillar att köra för fort!
Sanning 10: Har svårt att göra någonting med måtta. Är ytterligheterna över hela spektrar i det mesta.
Så där ja! Det var ju inte så svårt det här;-)

Kommentarer
Postat av: Cicki

Kul med en blogg, den ska följas!

Förutom en och annan liten punkt skulle jag ha kunnat skriva den där listan själv;)

Kram Cicki!

2012-01-21 @ 20:11:27
URL: http://teamasgard.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0