Ordförande för en dag.

Imorgon är jag stand-in ordförande i lokala lärarförbundsavdelningen... Räcker fint med några inhopp per år!
För övrigt så går jag mest och längtar och väntar på fröken Hayah! Ska bli så kul att få vara hästmamma på riktigt ett tag. Dessutom verkar det vara en häst i min smak, styrka och vilja förpackat i ett snyggt arabiskt fodral. Hon är både av Polsk och Egyptisk härkomst(säger mig inte mycket?) Vad det innebär återstår att se;-)
Mattias sitter och lägger sista finishen på inspelningen från igår kväll. Vi gör egna versioner av våra favoritlåtar. Hur just denna blev får jag nog höra om en stund. Jag är min egen värsta kritiker och tycker egentligen att det är jobbigt att höra mig själv sjunga. Blir VÄLDIGT medveten om varenda lilla miss. Bra träning, kanske?
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0