Långkok?

Vet inte om det räknas som långkok, men jag fick ett bra recept på lasange hos min lokala pizzabagare. Köttfärsåsen har nu stått och puttrat i snart två timmar. Det är lagerblad och kryddpeppar som är tricket, icke att förglömma tidsåtgången. Hoppas den blir bra, annars är det ju bortkastade kilowatt timmar....
Molly har byggt snögubbar, kastat snöboll, rullat i snön och ätit den hela förmiddagen. Kul att någon uppskattar det vita helvetet! Jag klagar inte så länge jag slipper skotta, men det gjorde jag inte idag.
I morgon drar en ny arbetsvecka igång. Ska vara stand-in på ordförandekonferans, det betyder mindre arbetstimmar på tisdagen. Bara att tacka och ta emot!;-)
Det ser ut att rulla in en häst framöver. Ett mysigt arabsto som vi får äran att ta hand om ett tag framöver. En stor lättnad för mig! Jobb och stress är så mycket lättare att hantera när jag får pyssla och rida. Den här hästlösa veckan har varit kass!

Kommentarer
Postat av: Cicki

Ja men det är klart att du ska ha en arab. Bästa rasen och man får mycket för pengarna, mellan benen också;)

2012-01-22 @ 23:13:06
URL: http://teamasgard.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0