Söndagsångesten lyser med sin frånvaro?

Ingen ångest här! Har sovit oförskämt bra i många timmar. Hästlös idag och inget annat som behöver tas itu med. Tänkte jag skulle bjuda mig själv på en dag i soffan! Två veckor kvar innan jag blir hästmamma på allvar, längtar! Då blir det nog mindre soffhäng, lika bra att passa på.
Missade melodifestivalen igår men det verkar inte ha varit någon större förlust? Däremot missade jag inte att sota ur pannan. Verkar ha varit en riktig vinstlott, den har inte stannat på hela natten! Skönt att slippa fleeceställ när man rullar ur sängen....
Just ja! Jag har klarat min första månad av shopingförbud. Riktigt stolt över mig själv=) Det första jag skall köpa när mitt halvår passerat är ett par riktigt bra ridstövlar!
Kikar efter ny bil. Den finfina bilen vi har nu är en riktig bensinslukare och det känns aningen onödigt att kasta tusenlappar i bensintanken varje månad. Hittade en fin liten Hyundai, diesel dessutom. Får se vad plånboken säger? Det är väl fan att man inte är miljonär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0