Jag är med häst!

Nu har hon anlänt, lilla hjärtat<3. "Något" överviktig, men väldigt social och trevlig. Det förstnämnda hoppas jag åtgärda relativt snabbt! Öka motionsdosen, kraftfoder och minska på silage/hö. Att ha en häst öppnar helt nya möjligheter när det gäller shopping dock. Fast jag har ju lovat att inte köpa något onödigt ÅT MIG SJÄLV det här året. Hayah kan ju knappast räknas in där?
Idag skriver jag årsberättelse, förhoppningsvis för sista gången. Nästa år hoppas jag på att få skriva slutordet istället!

Kommentarer
Postat av: Cicki

Mången GRATTIS!

Med en arab har man aldrig tråkigt. Man kan till och med drabbas av rolighetsöverdos i tid och otid!

2012-02-22 @ 13:04:40
URL: http://teamasgard.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0